2º SEMANA DE FROITA

                                                                   XA VOLVEMOS

ESTA SEMANA VIMOS:

LUNS: - OLA! SON EU O PLÁTANO. XA VOLVÍN



 Acordádesvos de mín? Tiña moito potasio que é moi bo para o coco.

MARTES: PERA   EU TAMÉN VOLVIN                                                                
                                                                                
   Como deciades que estaba tan boa!!!!! 


 MÉRCORES: QUE BEN AMORODOS 


 A ver si esta vez son con tona?

XOVES: LARANXA

Eu son nova. Seguro que moitos me bebedes, pero estou mellor toda enteira


Xa vos explican os nenos e nenas de 1º que de min saben un montón


 VENRES: AMEIXAS


Hoxe tocalles o turno os máis pequenos do cole, os de E. Infantil. Xa veredes que ben explican.

Canto saben!!!!











E mirade que ben pintan e que cousas fan.




                 Son unhos artistas

E cos máis pequenos rematamos esta segunda semana, pero ainda hai máis.

Recordade os consellos de Saturno a mascota de "Deporte divertido" e de repasar Inglés



Comentarios

Entradas populares de este blog

SEMANA DA CIENCIA

Recolleita do Millo