3ª SEMANA DA FROITA

 OLA DE NOVO. XA ESTABADES DESEXANDO QUE VOLVERA A FROITA!!!!!
Esta semana como é a derradeira fíxose un sondeo para ver cal era a froita que máis gustou. e sabedes cal foi? : O PLÁTANO. Asi que repetimos!!!

LUNS : PLÁTANO













Teño moito potasio.


 Mirade que fan os de infantil coas froitas.O plátano parece a boca de esta cara. Que pouco van durar ahí.....




MARTES : PELADILLO

Os nenos e nenas de sexto explicáronos que ten varios nomes, moitas vitaminas, que é moi bo coma todas as froitas, pero o mellor é que está moi rico.






                    MÉRCORES: PARAGUAIO

 Aquí estan os nenos e nenas de 5º de E. Infantil que saben un montón do paraguaio e ata fixeron un


Que ben o fixeron!!!!!


XOVES: LARANXA
 Eu como teño moita vitamina C ,estou moi fresquiña, e xa que estos días vai moita calor tamén volvo, para que vexades que non só me podedes comer no inverno.




 VENRES: MELÓN


Van a rematar a derradeira semana da froita os nenos e nenas de 4 anos, que fixeron moitas cousas cos melóns, saben que non nacen das árbores senón dunha planta, que se come moito no verán porque e moi refrescante, que ten moitas vitaminas........ QUE O REPARTAN XA!!!!!







                     





                                                   




 ATA AQUÍ A 3ª SEMANA DA FROITA
Tamén en Inglés.

Comentarios

Entradas populares de este blog

SEMANA DA CIENCIA

Recolleita do Millo